Oct 31, 2009

SeNyuM sAnTaI

tEnGah TenSion StudY niE elOk la ResT2 SkeT oTak tU...

KekAdanG dIa nAk rEhaT gaK..


SAM: Kenapa kau cakap minum susu segar boleh bawa maut?

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

============ ========= ========= =====

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit!!

============ ========= ========= =====

SAM: Kau kata ikan emas peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?

DOL: Sebab aku jumpa ia mati dalam air!

============ ========= ========= =====

SAM: Semalam aku nampak hantu!

DOL: Uih! kau terkejut tak?

SAM: Taklah…. hantu tu yang terkejut tengok aku.

DOL: Mana kau tahu?

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer….

============ ========= ========= =====

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin?

DOL: Gula dah habis!

SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?

DOL: Kan aku kata, sebab gula dah habislah!

============ ========= ========= =====

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini “candle light dinner” dengan bini kau, mesti dia suka.

DOL: kena marah adalah! Api rumah aku dah kena potong lah, lupa nak bayar bil elektrik!

============ ========= ========= =====

SAM: Aku ada AIDS? mana ada…

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu…

============ ========= ========= =====

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk!

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat Batuk dengan lebih baik lagi.

============ ========= ========= =====

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita.

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard “SILA DATANG LAGI”…degil!

2 comments:

AkHmALiEtHo dE' LoWrENzOrE said...

testing.....
testing.....
testing.....
testing.....

rossoyz said...

ape yg testing nie

Post a Comment