Nov 9, 2009

sUatU pErJalaNan...


pemBuka bicAra bG 1 pErjaLanaN

SeKolAh KeBanGsaAn PadAnG mEnoRA a.k.a. sKpM
(my nick-man)
sEkOlaH MenENgaH kEbanGsaAn gUar PeraHU a.k.a. sMkGp
(mynick-man)


sEkoLah mEnenGah tEkniK kUlim a.k.a. sMtK
(mynick-aBoy)


pOlitEkniK tanJong MaliM(belOm raSmi) a.k.a. PTM
(mynick-g-doi)

daH dRasmI oleH sUltAn aZLan sHah. so tkar name..
poLitEknIk sUltaN AzlaN sHah a.k.a. pSasUnivErsitY teKniKal MalaYsia mElakA a.k.a.UtEm
(mynick-bOb)


alhamdulilah.. tp perjalanan masih jauh.. pejuangan harus diteruskan.. pengalaman harus berterusan.. hinGga mauT menjempuT dirI. InGAt Tidak ada insan suci yang tidak mempunyai masa lampau dan tidak ada insan yang berdosa yang tidak mempunyai masa depan... jaDi Hiduplah seperti lilin menerangi orang lain, janganlah hidup seperti duri mencucuk diri dan menyakiti orang lain... eh.. bermadah lak aku.. byk syial pengalaman aku kat cnie.. stiap destinasi adalah punya crita tersendiri,.. so x yah la cita.. kang panjang sgt lak... apa pOn. pnglaman2 ni telah menbuAt aKu capAi sesUatu yanG x penah Aku impikan sbLm nie.. sEoRang maHasisWa.. haha.. pAdahal.. akU bkn la pandAi pon..

0 comments:

Post a Comment